Kiireelliset asiat

In Net Oy:n asiakastuki chatissa
tai puhelimitse

Kiireettömät asiat

In Net Oy:n asiakastuki chatissa
tai sähköpostitse


tai tukilomakkeella

 

 

Uutiset ja tiedotteet

In Net Oy:n tuki viettää tyky-päiviä 16.5.-17.5.2019.

Tämä voi aiheuttaa viiveettä tukipyyntöihin vastaamisessa.

Ystävällisin terveisin

In Net Oy:n tuki

In Net Oy on ottanut käyttöön chat-palvelun WinHIT potilastietojärjestelmän tukisivuilla www.innet.fi/winhit/. Chatin avulla voi lähettää tukipyyntöjä, pyytää neuvoja WinHIT:iin liittyen tai jättää yhteydenottopyyntöjä.

Aukiolo

WinHIT:n tuki vastaa chatin viesteihin arkisin klo 8:00–16:00 välisenä aikana. Muuna aikana chattiin voi jättää yhteydenottopyynnön, johon tuki vastaa seuraavana arkipäivänä.

Chatin säännöt

Chat-keskustelu on vain kahden henkilön keskeinen, eikä yhteys ole suojattu/salattu. Siksi Chat-keskustelussa ei saa mainita mitään tietosuojan alaista tietoa, kuten potilaan nimeä tai henkilötunnusta.

Ohjeet chatin käyttöön

Chat-ikkuna kuvake löytyy WinHIT:n tukisivuston oikeasta alakulmasta. Klikkaamalla kuvaketta hiiren ykköspainikkeella kommenttikenttä avautuu.

Viesti

Ensimmäisessä viestissä tulisi mainita kuka on, mistä ottaa yhteyttä ja mitä asiaa on asiakastuelle.

Enter-painiketta painamalla viesti lähetetään keskusteluun.

Chat ilmoittaa heti kun asiakastuki liittyy keskusteluun.

Oma nimi

Nimen lisäys auttaa asiakastukea tunnistamaan yhteydenottajan. Nimen saa lisättyä keskusteluun painamalla tekstikentän kolmea viivaa. Avautuu valikko, josta valitaan ”Tallenna nimesi”. Nimen saa kirjattua vasta sitten, kun asiakastuki on vastannut aloitusviestiin.

Kirjoita nimi ja valitse uudelleen ”Tallenna nimesi”.

Chat keskustelun sulkeminen

Chat-keskustelun voi sulkea kahdella tavalla. Yhteydenottaja voi itse sulkea keskustelun tai asiakastuki voi sulkea keskustelun. Kun keskustelu on suljettu, sitä ei voi enää jatkaa uusilla viesteillä. Uuden keskustelun saa avattua päivittämällä selaimen sivun.

Yhteydenottaja sulkee keskustelun

Yhteydenottaja voi sulkea chat-keskustelun klikkaamalla tekstikentän kolmea viivaa ja valitsemalla ”sulje keskustelu”. On hyvä muistaa, että jos yhteydenottaja sulkee keskustelun, silloin se häviää kokonaisuudessaan asiakastuen viesteistä. Jos asian selvittely on jäänyt kesken, ei asiakastuki saa enää näkyviin suljettua chat-keskustelua.

Asiakastuki sulkee keskustelun

Kun WinHIT:n asiakastuki sulkee chat-keskustelun, tulee ilmoitus henkilön poistumisesta keskustelusta. Keskustelu tallennetaan asiakastuen sähköpostiin.

Yhteydenottopyyntö

Mikäli chatti ei ole käytettävissä, näkyy chat-ikkunassa teksti ”Jätä viesti, kiitos. Palaamme asiaan mahdollisimman pian.”.

Klikkaamalla kuvaketta avautuu yhteydenottopyyntö.

Asiakastuki varattu

Mikäli kaikki asiakastuen henkilöt ovat varattuja, päivittyy chattiin teksti ”Asiakaspalvelijamme ovat varattuja”. Silloin voi joko jäädä odottamaan tai voi klikata linkistä ja täyttää yhteydenottolomakkeen.

Tervetuloa WinHIT:n uudistuneille nettisivuille!

Olemme päivittäneet WinHIT:n sivut uuteen ilmeeseen. Sivun oikeasta alareunasta löydät chattimme, jossa voit viestitellä asiakastukemme kanssa. Ohjedokumentteihin olemme laittaneet tiivistettyjä ohjeita WinHIT:n eri ominaisuuksista. Tukilomakkeesta pääset tekemään tukipyynnön asiakastukeemme. Voit halutessasi myös soittaa tukipuhelimeen tai chattailla kanssamme. Etusivulta löydät viimeisimmät uutiset ja tiedotteet. Englannin ja ruotsinkieliset sivut ovat vielä työn alla.

Mukavaa kevään odotusta toivottaen

In Net Oy